Informacje / Pytania i odpowiedzi

Sklep jest prowadzony przez podmiot gospodarczy / dane firmy:

BIO -CENTRUM ZDROWIA Maciej Danowski
ul. Bronisława Malinowskiego 2/4
78-200 Białogard
NIP 672-13-56-581

1. Gdzie znajduje się głowna siedziba firmy:
FanSport (Funsport24)
ul. Pl. Wolności 5
78-200 Białogard

2. Dane kontaktowe
tel:  531-938-802
e-mail: sklep@funsport24.pl

3. Na jaki rachunek przelewać pieniądze?
Wszelkie wpłaty za zamówienia, dopłaty za wysyłkę, wymianę itp. należy dokonywać pod wskazany rachunek bankowy:
BIO-CENTRUM ZDROWIA Maciej Danowski
ul. Malinowskiego 2/4
78-200 Białogard
Nr konta: 88 1090 2646 0000 0001 3312 1524

4. Czy produkty oferowana przez Nasz sklep są na gwarancji?  
Tak, wszystkie produkty z naszej oferty posiadają 24 miesięczną gwarancję.  

5. Czy istnieje możliwość zmiany złożonego zamówienia.
Jeśli paczka nie została już nadana do kuriera, to jest taka możliwość po skontaktowanie się drogą emailową lub telefoniczną.

6. Kiedy otrzymam przesyłkę?
W chwili obecnej wszystkie paczki są wysyłane kurierem DPD. Jest to najszybszy i sprawdzony sposób wysyłki - dostawa w 24 godziny. Umożliwiamy także odbiór osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym (nr kom. 531 938 802)
W przypadkach bardzo pilnych zamówień najlepiej zadzwonić do nas i upewnić się że przysyłka będzie zrealizowana natychmiast.

7. Jak wymienić towar?
Klient odsyła do nas towar, który chce wymienić. My, po odebraniu przesyłki, pakujemy i wysyłamy nową.
Aby dokonać wymiany należy wypełnić formularz (http://funsport24.pl/attachments/formularz_zwrottowaru.jpg) oraz umieścić go w przesyłce. Należy również doliczyć koszt wysyłki kurierskiej 18zł i przelać na rachunek bankowy (Nr konta: 88 1090 2646 0000 0001 3312 1524)
 
8. Jak zwrócić towar?
Dokonując zakupu w naszym sklepie (na odległość) przysługuje Państwu prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów w terminie do 14 dni od momentu fizycznego wejścia w posiadanie towaru. Towar powinien być w niezmienionym stanie oraz odpowiednio zabezpieczony do transportu.
Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz (http://funsport24.pl/attachments/formularz_zwrottowaru.jpg) oraz umieścić go w przesyłce.

9. Jak dokonać reklamacji towaru?
W przypadku reklamacji towaru ( szczegóły uwzględniania reklamacji są  opisane w regulaminie sklepu) należy wypełnić formularz reklamacji (http://funsport24.pl/attachments/formularz_reklamacja.jpg) oraz umiesćić go w przesyłce.

10. Jak odebrać towar  osobiście?
Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym (kom. 531-938-802) w jednym z naszych 3 sklepów stacjonarnych:
Sklep nr 1: FanSport, ul. Pl. Wolności 5, 78-200 Białogard
Sklep nr 2: FanSport, ul. Drawska 6, 78-300 Świdwin
Sklep nr 3: FanSport, ul. Sybiraków 5, 78-500 Drawsko Pomorskie

11. Pliki do ściągnięcia:
- Formularz zwrotu // http://funsport24.pl/attachments/formularz_zwrottowaru.jpg
- Formularz wymiany // http://funsport24.pl/attachments/formularz_wymiany.pdf
- Formularz reklamacji //  http://funsport24.pl/attachments/formularz_reklamacja.jpg
- Logo sklepu w dużej rozdzielczości // http://funsport24.pl/attachments/funsport24.pdf

12. Regulamin sklepu:
http://funsport24.pl/content/3-regulamin